Iklan Qaseh

Monday, September 1, 2014

Senarai Produk dan Harga

Qaseh Gold adalah formulasi makanan sunnah yang unggul bagi membantu meningkatkan tenaga, mencerdaskan minda serta menyokong tumbesaran dan sistem imun tubuh yang lebih kuat. Disamping Qaseh Gold, berikut saya kongsikan juga rangkaian produk
PRODUK-PRODUK ANA EDAR :
‪#‎QASEH‬ GOLD ADINDA - Rumusan unik 7 makanan sunnah dengan herba-herba terpilih, khusus untuk wanita yang mementingkan kesihatan. Mudah, Murah, Mujarrab!
#QASEH GOLD KEKANDA - Rumusan unik 7 makanan sunnah dengan herba-herba terpilih, khusus untuk lelaki yang mementingkan kesihatan. Mudah, Murah, Mujarrab!
#QASEH GOLD JUNIOR - Formulasi Makanan Sunnah Unggul dengan tambahan Badam dan Bayam. Membantu meningkatkan tenaga, mencerdaskan minda serta menyokong tumbesaran dan sistem imun tubuh yang lebih kuat. InsyaAllah.
‪#‎MINERAL‬ SOLE - Larutan tepu kristal garam dari Himalaya yang membekalkan tubuh anda dengan 84 mineral. Kekalkan kesihatan anda dengan SOLE.
‪#‎GARAM‬ MASAKAN KRISTAL MINERAL - Alternatif garam tulen dan lebih sihat berbanding garam laut dan garam bukit. Mengandungi 84 mineral semulajadi untuk memberi keenakan dalam masakan!
#6 in 1 TREATMENT GEL - Gel yang tidak berwarna dan tiada wangian, padat dengan gabungan bahan natural yang merawat kulit sambil melembapkan. Boleh digunakan pada wajah dan tubuh yang bermasalah.
‪#‎RINDU‬ CAFE - Minuman kopi pracampur yang enak dinikmati sekeluarga. Diperkaya dengan herba ashwagandha untuk membantu melancarkan perjalanan darah dan madu sebagai pemanis tambahan.
‪#‎LIPSTIK‬ 05 - Lipstik istimewa dengan fungsi melembap dan merawat bibir merekah. Oleh ke bibir dan lihatlah ia bertukar menjadi merah natural! Sesuai juga untuk kulit sensitif.
‪#‎EKSOTIKA‬ WAJAH - Sabun pencuci muka yang bebas bahan kimia. Mencerah, merawat jerawat dan memudarkan pigmentasi. Tidak mengering dan tidak mengakibatkan pengelupasan.
‪#‎BB‬ TREATMENT & WHITENING FOUNDATION CREAM - Krim Blemish Balm 7 dalam 1 yang menutup cela sambil memutih dan menegangkan kulit wajah tanpa pengelupasan dan rasa pedih. Satu item wajib dalam beg
‪#‎I‬-GE (I-Genius) - Dulu dikenali sebagai Ana Cerdas. Formulasi homeopathy minda untuk seisi keluarga. Menajamkan minda, menguatkan memori dan menambah keyakinan diri!
‪#‎TONIK‬ RAMBUT - Dirumus khas dengan minyak zaitun untuk rambut yang lebat dan sihat serta kulit kepala yang bebas dari kegatalan.
‪#‎BEDAK‬ KOMPEK ANA - Hanya satu warna dapat dipadankan dengan semua tona kulit! Sapuannya halus, tidak bertompok dan mengawal minyak berlebihan
#RINDU QOQO STEVIA - Minuman coklat dengan stevia, Tanpa gula tambahan.

================================================
HARGA PENGGUNA
================================================


Sekiranya kalian berminat utk mendapatkan sebarang info lanjut berkenaan produk2 ini ataupun ingin buat pesanan jangan segan silu utk hubungi saya. 


Maklumat Lanjut:

WhatsApp: 0193773408

Bersama Memartabat Makanan Sunnah

No comments:

Post a Comment