Iklan Qaseh

Saturday, September 27, 2014

Supplement Terbaik Untuk Bayi Dan Kanak-Kanak


Supplement Terbaik Untuk Bayi Dan Kanak-Kanak  | Berbicara mengenai perihal bayi dan kanak-kanak bukan lagi perkara asing bagi saya biarpun saya masih belum berumah tangga.Tetapi kehidupan saya yang dikelilingi adik-adik yang membesar bersama membuatkan saya terdedah dengan ilmu membesarkan bayi dan kanak-kanak.Ditambah pula dengan tunjuk ajar semasa menuntut di kolej dahulu di mana saya turut didedahkan dengan praktikal di Wad Bayi dan Kanak-Kanak atau Pediatrik.
Saya kongsikan satu cerita seorang rania semasa dia menjalani praktikal di Wad Pediatrik, Hospital Besar Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu di mana dia dan sahabatnya  di tugaskan untuk memberi ubat kepada semua pesakit kanak-kanak ketika itu. Ada yang perlu diberikan ubat melalui mulut (oral) dan ada juga melalui saluran darah (IV line). Bahagian yang paling digeruni ialah pemberian ubat melalui IV. Ngilu pun ada sebenarnya. Tambah lagi nak beri kepada seorang budak kecil yang masih tak tahu apa itu erti sakit. Sejak dari itu, dia belajar satu perkara di mana sebagai seorang ibu, penjagaan kesihatan anak-anak perlu dititik beratkan sejak dari bayi lagi. Bak kata pepatah ‘mencegah itu lebih baik dari merawat’.
Bila mana kita sendiri menjaga dan mengambil berat perihal kesihatan anak-anak sejak dari kecil,InsyaAllah kesihatan mereka akan terjaga. Tetapi bagaimana nak pastikan bahawa mereka terjaga sejak dari kecil? Itulah yang saya akan kongsikan dengan semua pembaca hari ini iaitu mengenai supplement  terbaik untuk bayi dan kanak-kanak. Mungkin ramai ibu dan bapa di luar sana mungkin dah mengetahui mengenai cara menjaga kesihatan anak. Tetapi jangan sekadar  tahu sahaja tetapi tidak bertindak. Kuasa ilmu mencetuskan tindakan.InsyaAllah hasilnya luar biasa.
Supplement terbaik untuk bayi dan kanak-kanak yang dimaksudkan ialah Qaseh Gold Junior yang diedarkan oleh Ana Edar Sdn BhdQaseh Gold Junior juga merupakan formulasi makanan sunnah dan merupakan supplement kesihatan yang terbaik.
 
Qaseh Gold Junior adalah gabungan unik 15 ramuan hebat yang boleh membantumenguatkan sistem imun anak anda.
Sejujurnya,saya sangat menggalakkan para pembaca saya untuk memiliki supplement terbaik untuk bayi dan kanak-kanak Qaseh Gold Junior ini kerana:
  • 8 ramuan sunnah dalam satu botol yang mana korang tak perlu nak bazirkan banyak duit untuk botol berlaianan khasiat.
  • Menguatkan sistem immunisasi anak korang,jadi korang boleh jimatkan duit untuk perbelanjaan perubatan anak-anak.
  • Anak-anak cerdas dan bertenaga sebab nanti korang boleh mintak tolong diorang cabut rumput belakang rumah.
  • Qaseh Gold Junior ni lazat dan mudah dimakan jadi nanti tak perlu ikat anak-anak kat kerusi sebab nak bagi diorang makan makanan tambahan.hehe
  • Daya ingatan anak-anak menjadi tajam sampai korang letih nak layan kerenah mereka yang bijak.hehe

Cara guna Qaseh Gold Junior juga sangat mudah dengan hanya dengan dimulakan dengan Bismillah,selawat dan niat yang betul.Bayi dan kanak-kanak boleh mengambil 2 kali sehari.
qaseh gold junior1 Supplement Terbaik Untuk Bayi Dan Kanak Kanak
Sekarang ni memang banyak kan supplement tambahan untuk anak-anak sampai saya sendiri pun pening melihat semua tu.Tapi InsyaAllah,dengan Qaseh Gold Junior,segala masalah kesihatan bayi dan anak akan terjawab dan terjaga.Sebenarnya kalau nak sembang panjang memang tak cukup satu artikel ni.Segala kemusykilan dan pertanyaan boleh diajukan kepada Cik Hafizah nanti.Antara testimoni panas Qaseh Gold Junior:
makanan tambahan terbaik Supplement Terbaik Untuk Bayi Dan Kanak Kanak
supplement terbaik Supplement Terbaik Untuk Bayi Dan Kanak Kanak
 




supplement kesihatan bayi dan anak anak Supplement Terbaik Untuk Bayi Dan Kanak Kanak
Qaseh Gold Junior juga telah mendapat persijilan Halal daripada  JAKIM,IMP dan merupakan produk MUSLIM.Jadi tak perlu ragu-ragu dengan produk keluaran Ana Edar Sdn Bhd ni.Segalanya telah diperakui sah.

Maklumat Lanjut:

WhatsApp: 0193773408

No comments:

Post a Comment