Iklan Qaseh

Thursday, September 25, 2014

TESTIMONI : Qaseh Gold Adinda sebagai milk booster.



Terlampau banyak testimoni Qaseh Gold Adinda menyokong penyusuan susu ibu. Telefon dan FB saya sering menerima mesej terima kasih dari pengguna, memaklumkan susu ibu semakin bertambah dan meriah.

Ramai yang bertanya bolehkah saya makan Qaseh kerana saya breastfeeding mum, saya menyusukan anak..? Jawapannya boleh. Qaseh Gold kaya dengan kurma, habbatussauda' dan pegaga yang boleh merangsang pengeluaran susu ibu.


Walau apa pun, kita mestilah berusaha dan segalanya dengan izin Allah S.W.T. Jadi, berdoalah memohon pertolongan-Nya. Jangan lupa berniat yang baik semasa mengambil Qaseh kerana ia mengandungi air zam-zam, di mana kita boleh berniat untuk sesuatu hajat.

Di bawah telah saya kumpulkan testimoni Qaseh Gold Adinda yang berupaya memeriah dan meningkatkan pengeluaran susu ibu.












Maklumat Lanjut:

WhatsApp: 0193773408

Bersama Memartabat Makanan Sunnah

No comments:

Post a Comment